Thursday, May 9, 2013

myself inside me

-bismillah-

assalamualaikum.

hari ini cuacanya ceraaahh~
bagaimana iman  ?
secerah dan seindah sang awan kah?


siapa?sebenarnya?saya?
awak tahu?
saya tahu ke sape diri  saya ni?
saya budak biase je....
biasa?

ok,pening..lalat..
bzzz....

*pap*
(blek0ut)

''eh ?gelaplah!apesal gelap ni??tak nampak la wey!!apekes TNb ni??tak buat keja ke weyy??!''

*poof*
(oke,dh terang balik)

sebenarnya saye bukan orang biasa-biasa..
SAYA ANAK RAJA!

eh ?laa...tadi cakap budak biasa je..ni apekes tibe2 ank raje ni??

'magik la tu baiii~~'

-_-''


indahnya kalu terjadi pada result Spm..haha..
(oii..citer lame..tutup buku dah la..)

oke..

tiada kaitan sebenarnya..

cume terfikir,
mesti orang pelik kan?aku ni lain pulak bile main tulis2 nih..
series ke aku yang tulis ni?



hah..kan dah kompius...
herherher..
kadang-kadang,ape yang terlaku,bukan seperti yang terbuku..
kan??
kadang-kadang,apa yang terbuku,tak semua berlaku..
tak semua terluah..yang terluah,tak semua dimaksudkan..
ingin disuakan rasa,kadang-kadang tak terkeluar pulak suara..

^^,

for those who know me,they'll think ,
''eih,this introverted girl also writing??''

for my family,they'll say,
''uih,budak sememeh ni..menulih??''
-_-'

while my schoolmates will say..
''this peliks girl writing like a normal person...haha''

and my besties..
''u're always macam2..''

ha-ha-ha-

prediction only..mungkin ?

-abaikan-
hehe




melancholy S.H. ^^,




No comments:

sound interesting?share it!